Lite tankar så här på tisdag eftermiddag

DSC_6350_FotorDSC_0378_Fotor DSC_6308_Fotor  DSC_0213_Fotor2DSC_0105_Fotor

Några godingar i svartvitt. Ligger i skrivande stund på soffan och slappar, blev plötsligt sjukt trött. Kanske inte van med att stiga upp sju på morgon. Borde nog ta tag i min dygnsrytm och börja gå tidigare i säng och stiga upp tidigare på morgonen! Min tidiga uppstigning berodde på att jag skulle till skolan, och nu hörni börjar det nog vara på slutrakan med slutarbetet!! Skall bli så sköönt och ha det med man jobbat med så mycket färdigt. Väntar nu bara på att det skall godkännas för att sedan skickas till boktryckeriet. Efter bara några enstaka timmar i skolan kvar, sedan redo för sommar jobb. Har dock några valfria sp att utföra men en sak i taget. Man måste ju ha något att göra till hösten också!

..men känner ni ibland att framtiden smått skrämmer er, eller att man inte vet vad man skall göra? Vad är rätt beslut, och tänk om man inte klarar av det. Jag skulle så hemskt hjärna vilja jobba med mode och styling, men jag vet att det inte någon lätt bransch. Sedan krävs det att flytta utomlands men är man redo att ta det steget? Har ändå lägenhet och sambo i Åbo osv. Ibland  är det mycket tankar som snurrar och på i min lilla hjärna, och en dag är man fast besluten att man ska satsa på en sak men sedan nästa dag är det helt tvärtom! nåja, idag skall jag iaf njuta av att det är sol ute och hur annars bra man har det i livet, som man ibland lätt glömmer bort!

Trevlig vecka!

/ Josefin

Leave a Reply

