Kvinnodagen!

IMG_2787 Namnlöst-1

Pics by Saara Oinonen, Designer Emma Simons Model Josefin Tatiana

Behind the scenes från fredagen, jag behöver nog inte säga så mycket annat än att bilderna får tala för sig, hur kul vi hade! och kvinnodagen till ära passar det bra och bjuda på lite girlpower! ❤

Internationella kvinnodagen infaller den 8 mars varje år, denna gång den 8 mars 2015. Internationella kvinnodagen är instiftad av Andra internationalen. Hur skulle välden se ut UTAN kvinnor, ja säg det ni, idag är det vår dag! Det tänkte jag fira med att uppmärksamma alla mina fina kvinnor i mitt liv! (haha då menar jag mamma & väninnor!) Är så tacksam att ha er i mitt liv ❤ !!

English: Behind the scenes from Friday’s shootings, I probably do not need to say much other than that, the pictures speak for themselves, how much fun we had! and Women’s Day to honor it fits well to offer a little girl power! ❤
International Women’s Day falls on March 8 every year, this time on March 8th 2015. International Women’s Day was founded by the Second International. How would the world be like WITHOUT women? today is our day! Let’s celebrate it by acknowledging my beautiful women in my life! (haha I mean mom & girlfriends!) are so grateful to have you in my life ❤ !!

 

❤ With Love ❤ Josefin Tatiana

Leave a Reply

