8 saker jag tackar mamma för

Kvinnodagen till ära tänkte jag ta tillfälle i akt och tacka den person som alltid finns där, mamma:

1. Du har stått ut med alla syskonbråk, stökiga rum och utbrott.

2. För att du stöttat mig – i alla situationer Du har alltid varit den som är på ens sida, och vill ens bästa i alla situationer och gör allt för att få rättvisa!

3. För att du har fixat alla problem jag inte klarat av När vi inte har haft en aning om hur man fixar hemma grejer, fyller i viktiga papper och monterar lampor. Så har du fixat det åt oss. Allt utan att kräva någonting tillbaka.

4. “För min tonårsperiod” Du stod ut med tonårsperioden, eller snarare hur jobbig jag blev då jag blev hungrig och andra tonårsproblem som man hade.

5. För din trygga axel En plats där man alltid har fått känna sig liten och omhändertagen. En plats utan stress, press eller tuffa beslut.

6. För din livserfarenhet som du kan inspirera och föra vidare! 

7. För att bara finnas där för mig! 

8. För att du är min förebild och superkvinna! 

 

 

Leave a Reply

