quite a good monday this week

ivy

Bilder tagna av mig

Har varit lite tyst här på bloggen sen igår. Det beror på att jag skrev klart mitt examensarbete för inlämning idag, så jag höll på med bilder och texter hela långa dagen igår (så pass att det stod ur öronen) och fick det äntligen sammanställt! WOHOO!! kan knappt förstå det själv.. efter alla timmar man har suttit med näsan i datorn och kämpat så är det äntligen klart, eller nästan har bara fin justering kvar som egna åsikter osv.  Detta firade jag (i förskott) med lite nätshopping som ni kan gissa på bilderna så är det någonting från Ivyrevel och någonting svartvitt! Vad det ääär kommer att komma i ett senare skede då jag lägger upp bilderna från då jag var med Saara och fotade i förra veckan!

Idag firade jag med att köpa lite fina tulpaner till köksbordet och en cokis till middagen! det är de små sakerna ibland som man kan belöna sig själv med. För ni tycker väl att man skall få belöna sig själv då man gjort något bra, det tycker iaf jag!

Há de fint! – Josefin Tatiana

Leave a Reply

