Best dressed..

1. Kändis Par: Olivia Palermo and Johannes Huebl

olivia-palermo-johannes-huebl_best dresses couples_fabulous muses_best couple of the year (7)

2. Skådis: Audrey Hepburn

audrey hepburn_vogue_harpers bazaar_best dresses_best dress audrey hepburn (1)

3. Bloggare: Diana Enciu och Alina Tanasa on www.fabulousmuses.net
8722188560_8b0266c23e_bdolce&gabbana collection_dolce gabbana dress_fabulous muses_best fashion blog_diana enciu_alina tanasa_blogger dolce gabbana (6)

4. Bloggare: Galantgirl – Galantgirl.com
15592974815_a361ffdc56_o

Denna söndag har jag gjort en best dressed lista över människor jag inspireras av och beundrar.  Medans jag svettandes försöker få ihop mitt slutarbete (som skall lämnas in imorgon) efter ha förlorat en del jag jobbat med hittills då min dator inte fungerar ännu.. så lite att ta itu med idag/natt, tänkte jag i samma veva dela med mig av lite människor som jag tycker är värt nämna i kategorin bäst klädda!

1. Kändis Par:
Olivia Palermo and Johannes Huebl
2. Skådis:
Audrey Hepburn
3 & 4. Bloggare:
Diana Enciu och Alina Tanasa on www.fabulousmuses.net
Galantgirl – Galantgirl.com

Hitta din stil ikon som inspiration, och identifiera dig med stil du gillar, eller hitta inspiration utanför modehusen, som museum, shower, filmer, resor, eller från personliga erfarenheter. Personlig inspiration är lika med personlig stil. Det bästa sättet att hitta sin stil är att helt enkelt prova sig fram och våga experimentera!

Nu är det dags att fortsätta jobba med bilder och annat.. 🙂
Puss puss!
One thought on “Best dressed..

Leave a Reply

