Snapshots

IMG_1998

Bilder tagna av mig

Hello! Har inte ännu fått gång min dator sedan jag spillt kaffe på den, så hoppas på att den vaknar till snart!! har den ännu på “tork” men vet inte hit länge skall man ha den innan man vågar lägga igång den igen? Har inte haft på den nu på tre dagar nu. Nu får ipaden duga som nörd manick istället!

Tog lite snapshot från vårt restaurangbesök idag, bara för att vi aldrig hade testat Fontti ännu. Fint, fräscht och mysigt ställe med speciella burgare! Satte en bra stund och tog det lungt.

Ikväll blir det biodejt, och ja hörni, det blir fifty shades!

Trevlig fortsatt helg! – Josefin Tatiana

One thought on “Snapshots

  1. Haha! Jag gjorde samma för flera år sen, jag torka laptopen med hårfönen, funka hur bra som helst och datorn fick inget fel 😀 KRAMIS ❤

    Like

Leave a Reply

