YOU PRETEND IT’S SPRING WHEN IT’S ACTUALLY WINTER

bltregddgdgdgdgbdlkdfl

Fotograf: Saara Oinonen (blogg: HÄR) Modell & Redigering av mig

Kläder: Jacka Seinfield, Blus och halsband H&M, Kjol loppis, Sneakers Nike, Babushka väska Accessoarize, Ringar Glitter.

Äntligen första av bilderna klara som vi tog igår! Har suttit hela för middagen med dem, och försöka välja vilka jag skall ta med. Jag kan vara en sån som kan hålla på med photoshop och editera i all evighet innan jag är nöjd, men då man kommer till en viss punkt så får man bara bestämma sig! Denna look ska symbolisera fashionistan som gillar att pynta på sig allt möjligt för att få till en sån high fashion look som möjligt.

Tack förresten för alla “likes” jag redan fått på min Facebook sida som jag publicerade för några dagar sedan! Är så kul att ni gillar det jag lägger upp! ❤ Det får en att bara vilja lägga upp mer!

Massa kärlek! – Josefin Tatiana

Leave a Reply

