SNEAK PEEK

SN SNE

Fotograf: Saara Oinonen Redigering: Josefin Tatiana

God kväll! Har haft en smått otursdag idag då dagen började med att jag spillde kaffe på min dator så jag fick lägga den på tork, en sån där typiskt Josefin sak, man vet inte alltid var man har sig själv.. i detta fall var man har sin kropp, som leder till lite missöden ibland. Klump-josse det är då jag! haha så ni alla har det på klart. skämt och sido. Har varit på en spännande fotoshoot med min vän Saara idag, det är alltid så kul och jobba med sån duktig själ som dig! Anledningen till vårt planerade fotomöte är inte främst till denna blogg utan till mitt slutarbete som jag håller och få färdigt. Jag har några stilar som jag tänkte jag skulle styla och i form av ett mode reportage få med det i min praktiska del av arbetet. Hur det blir får ni kanske se senare. Har en del bilder att gå igenom och redigera så tillsvidare får ni nöja er med denna sneak peek! men jag kan avslöja att det blir lite bohemiskt, lite high fashion och lite minimalistiskt.

Puss på er! – Josefin Tatiana

One thought on “SNEAK PEEK

Leave a Reply

