Hello.

sSsfjsifo
Bilder tagna av Saara Oinonen
Hej och välkommen till min blogg!
Nu får vi se hur det här går, jag har inte bloggat på flera år (tog det inte så allvarligt då), och tänkte att det är dags att börja blogga igen.
Kort presentation om mig själv: Mitt namn är Josefin, jag är 26 år gammal finlandssvensk dam som älskar mode. I den här bloggen kommer du att få se olika outfits som jag hoppas kommer att inspirera dig, du kommer också få se andra godsaker som resor och inredning. Mode och kläder har alltid varit ett stort intresse för mig.
Denna blogg bygger på min personliga stil! Jag älskar att experimentera och prova olika stilar och blanda olika mönster och material. för tillfället håller jag på och skriva kandidatexamen i modedesign vid Yrkeshögskolan Novia i Åbo, och hoppas på att kunna ge er av min vardag så mycket jag hinner.
Hjärtliga hälsningar,
Josefin Tatiana

Leave a comment