Resesugen

barcelona  ber  barcwierbarxce

Bilder Tagna av Mig och Jonathan Fagerström

Är så resesugen! Våren 2012 var jag med min sambo till Barcelona. Vi brukar fara på en resa längre bort nästan varje år, sen blir det en trip till sthlm nu som då. Det är så spännande att se och upptäcka nya ställen. Barcelona resan var just en sådan resa! Vi stannade en vecka och vi hann ändå inte se alla sevärdheter som vi ville, men hann ändå se de viktigaste ställena.

Eftersom vi reste i januari var det lite kallt och inget bikiniväder, men det gjorde att vi fick gå runt överallt och äta gott och njuta av allt Barcelona hade att erbjuda istället! Barcelona är en otroligt vacker stad med mycket historia, så jag tycker absolut ni skall åka om ni har tänkt på det.

Grävde lite i arkivet och hittade några outfits som jag känner jag vågar visa,haha! Inte sådana som man tänker “shit hur tänkte jag här” nog för att man alltid känner så då man tittar tillbaka på vad man har haft på sig!

Kärlek!

Josefin Tatiana

Leave a comment